אולמות אירועים בנתניה

חוגגים אירוע משמח בקרוב? אם אתם מחפשים את המקום המושלם לאירוע באיזור השרון, כדאי שתדעו על כל האפשרויות של אולמות אירועים בנתניה. בנתניה והסביבה תוכלו למצוא מגוון רחב של אולמות אירועים גדולים, כמו גם אולמות בוטיק קטנים, שיתאימו לכם במידה שאתם מציינים אירוע מצומצם יותר. בבחירת המקום המועדף עליכם, תרצו לקחת בחשבון את המיקום שמתאים לכם לאירוע ואפשרויות ההגעה אליו. תוכלו לבחור בין אולמות בעיר עצמה, אולמות שממוקמים באזור התעשיה של העיר, או אולמות אירועים מול הים. אפשרות נוספת שתוכלו לבדוק היא אולמות במלונות בנתניה, שיתאימו לקיום האירוע שלכם. במקרה כזה תרצו לברר עם צוות המלון איזה תנאים ושירותים מוצעים במקום, מבחינת סידורי הישיבה, המסעדה והתפריט, שירותי מוזיקה וסאונד והאווירה הכללית במקום. יצרנו עבורכם רשימה מרוכזת שתסייע בבחירת המקום המושלם בשבילכם.
עוֹד...
חיפוש לפי אזור או אזור וישוב

חופית, מתחם לאירועים ומסיבות פרטיות בבית חרות, מזמין אתכם לחגוג את האירוע באווירה אינטימית ומפנקת בין קיסריה להרצליה.

עד 250

שיבולים, אולם לאירועי בר/בת מצווה בנתניה, מזמין אתכם ליהנות מפתרונות אירוח מפנקים למטרות אירוח והפקה של אירועי בר ובת מצווה.

עד 250

THE ONE, אולם קונספט לאירועי בר/בת מצווה בפולג-נתניה, מזמין אתכם ליהנות ממגוון רחב של פתרונות אירוח והפקה בהתאמה אישית.

לואי, רשת מועדוני בר/בת המצווה הגיעה גם לפרדסיה, וזה הזמן שלכם ליהנות מכל החוויות, היתרונות והפינוקים!

עד 160

פיטנגו, אולם לאירועי בת מצווה / בר מצווה בנתניה, מזמין אתכם ליהנות מהמקום הנכון באזור השרון לאירועי בר/בת מצווה, עד 200 איש.

עד 200

חוגגים בר/בת מצווה בזמן הקרוב? מתחם האירוח אלמורה אירועים מעמיד לרשותכם פתרון משתלם ומפנק במיוחד לאירוע מושלם!

עד 300

אקפלה, אולם אינטימי, מעוצב ויוקרתי לאירועים בנתניה, מזמין אתכם ליהנות מאירועי בר/בת מצווה מושקעים, באווירה נעימה ומשפחתית, עד 230 משתתפים.

עד 230

אולם אירועים יפיפה, מעוצב בסגנון חדשני, ליד הים והטיילת של נתניה, לאירועי בר/בת מצווה, שבתות חתן וכל אירוע אחר, עד 150 אנשים. כשר בהשגחת הרבנות נתניה.

יקב גארדן, גן ואולם לאירועי בר/בת מצווה בנתניה, מזמין אתכם ליהנות ממתחם אירוח מודרני ומעוצב המשלב בתוכו גן אירוח ירוק ופסטורלי, החל מ- 150 איש.

150
עד 360

רמדה, מלון סוויטות בנתניה, מזמין אתכם ליהנות מחוויית אירוח מפנקת ומתמשכת לאורך כל סוף השבוע, במסגרת אירועי שבת לחתן בר המצווה.

מלון וורט VERT לגון - נתניה
שבת חתן - מינימום הזמנה של 50 איש ליומיים. 2500 ש"ח לזוג ללילה

וורט לגון, מלון לאירועי בר/בת מצווה בנתניה, מזמין אתכם ליהנות ממתחם אירועים מודרני, יוקרתי ומעוצב המותאם לאירועים עד 550 איש.

הכרם, אולם לאירועי בר/בת מצווה בנתניה, מזמין אתכם ליהנות מלוקיישן בלתי נשכח, תפריטי אוכל מענגים ואווירת אירוח מרגשת במיוחד.

עד 150

אם אתם מחפשים מקום מתאים לחגוג אירוע משמח למשפחה או לחברים באיזור השרון ובקרבת הים,

כדאי לכם להכיר אולמות אירועים בנתניה.


בין אם אתם מתכננים יום הולדת, מפגש חברים, בר מצווה או בת מצווה, ברית, או כל אירוע אחר, חשוב שהמקום שתבחרו ישרת אתכם בצורה האידיאלית.


בנתניה והסביבה תוכלו למצוא מגוון רחב של אולמות אירועים גדולים שמתאימים לחגיגות רבות משתתפים. במקביל, ישנם גם אולמות בוטיק קטנים יותר, שמתאימים לאירועים קטנים וצנועים יותר.


כדי לבחור את המקום שמתאים עבורכם, יש לקחת בחשבון מספר מרכיבים, כמו הזמינות של המקום בתאריך של האירוע, גודל המקום ביחס למספר המשתתפים, התאמה של המקום למסגרת התקציב שעומד לרשותכם והמיקום מבחינת אפשרויות הגעה, הנוף והסביבה של המקום.


מעבר לכך, חשוב מאוד שתמצאו מקום שעונה על הרצונות וההעדפות שלכם בפן הקולינרי. בדקו אם רמת הכשרות של המסעדה או הקייטרינג במקום מתאים לכם, בקשו לראות את התפריט המוגש במקום ואל תשכחו לברר אם למטבח יש אפשרות להכין מנות שמתאימות למגבלות תזונתיות שונות של האורחים שלכם (לדוגמה, אורחים בעלי רגישות לגלוטן, צמחונים או טבעונים וכו'). ברוב המקומות ישמחו לבוא לקראתכם ככל האפשר.


במידה שחשוב לכם לערוך את האירוע במקום מרכזי, תוכלו לבדוק אפשרויות לאולמות אירועים בעיר עצמה, וכן אולמות של מלונות בעיר. אחד היתרונות של נתניה הוא כמובן הקרבה לים. אם תרצו לנצל את היתרון הזה, כדאי שתבדקו את ההיצע של אולמות אירועים מול הים, על מנת שאתם והאורחים שלכם תוכלו להנות מנוף ואווירה מיוחדת.


גם גיל המשתתפים הוא כמובן פקטור חשוב. ישנם אולמות אירועים שמנוסים יותר באירועים לבני נוער, עם אטרקציות מתאימות לנערים וצוות בידור צעיר ותוסס, ולעומתם מקומות סולידיים ושקטים, לאירועים עם אופי בוגר יותר.


עוד המלצה שכדאי לקחת בחשבון- אפשרו מספיק זמן מראש לתכנון האירוע. במסגרת זמן ההכנות, כדאי שתקדישו גם זמן להגיע פיזית למספר מקומות נבחרים, כדי לראות אותם בעצמכם, ולהתרשם מהאווירה, העיצוב, הצוות המארח והסגנון של המקום, כי כמו שנהוג לומר: "אין כמו מראה עיניים".